poniedziałek, 22 października 2012

Moje prace

mam mnóstwo tematów do zrealizowania, prac, projektów, makiet, itp. tak to jest jadąc na drugi zjazd i przyjeżdżając z myślami w głowie od czego tu się zabrać. Mimo tego jestem bardzo zadowolona, że moja wiedza sie powiększa, jeżeli chodzi o przyszłego Projektanta Mody. Zniewalaja mnie profesorowie którzy maja tak wspaniałe podejście do studentów, chcąc przekazać swoją wiedzę i pomysłowość, aż chcę się zdobywać tego jak najwięcej w każdej minucie.

Pokazuję, kilka moich 'dzieł' z pierwszego roku przedstawiaja martwą naturę,  może nie ma sie czym tak chwalić, ale jak dla mnie to duzy postep nie mając doczynienia wczesniej z węglem i farbami akrylowymi. Będę je na pewno trzymać, przydadza się by zobaczyc róznice w moich postepach na dalsze lata.





3 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem... masz bardzo ciekawy styl malowania/rysowania

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe, masz niesamowity talent
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    POZDRAWIAM;*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, talent niezaprzeczalny!
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń